19 Ağustos 2009 Çarşamba

İnternet özürlü olmak

Evet bazıları, benim gibiler internet özürlüdür. İnsanlar saatlerini nette nasıl geçiriyorlar lan hiç oyun falan oynamadan? Aklım almıyor amını yiyim. Ben şimdi müzik dinliyorum. Ama müzik dinlerken bile boş durmamak için yazıyorum şu yazıyı.

Babamla da kavga ettim zaten. Moralim bozuk. Oyun oynamayayım da ne yapayım. Hayır bir de blog açınca komik mi olmak lazım ulan? Belki çok şiirsel bir sik yazıp İKSV den çağırılacağım amına koim.

Kimse beni anlamıyor. eheheheh. Bu şakaydı lan. Dire Straits iyi gruptur. Dare Streets demeyiniz. Var böyle ayılar. Ha ben müzik özürlüyüm de aynı zamanda. Böyle entel olduğumu kanıtlayacak bir müzik arşivi yapamadım gitti mını sikiyim.

Böyle envai çeşit güzel gruplar bileyim. Bir ortamda hop hemen koyayım karizmamı istedim hep. Ama olmadı. Hayat bana izin vermedi. Lisedeyken bir ara olur gibi olmuştu ama birden kendimi death metal'e bağlamış buldum, kötü oldu.

Şimdi ise piyasada mutlaka bir zamanlar çok sevdiğim veya ileride seveceğim müzikleri dinlemeden, dinleyemeden ölecek olmanın hüznü içine girdim. Life sucks!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder