9 Ağustos 2009 Pazar

İşte ben de Blog ortamlarında baş gösterdim.

Amını yiyeydim ya. Herkesler blog yapıyorum, yazıyorum diyor, kız kaldırıyorum diyor. Ben de geldim. Bana Fatih isimli arkadaşım ve Onur isimli arkadaşım bu blog olayını empoze etti. Götlekler.

Neyse demem o ki süper bir yazı yazamıyorum ben. Biri bana karşılık vericek ki ona laf sokucam olayım bu benim. Ama "Yazılarım ortaokul yazısı gibi değil, ciddi yazıyorum, ilerde kitap yazmayı düşünüyorum" diyecek değilim. Bunu diyenden 10.000 kat zeki olmama rağmen.

Çok kitaplar okudum bu yaz. Blogsuz olmazdı bunun üstüne. Kitap okuyan, sözlük yazan blog açsın amını yiyim. Lafım size. İnsan kendini yazmak için kasınca bir bok çıkmıyor lan dikkat ettiniz mi sikkolar?

Bir de bu günün lafı falan var, bir takım olaylar. İşte günün ve blog'un lafı.

Din insan ırkına yapılmış en büyük hakarettir. Eğer din olmasaydı iyi insanlar yine iyilik yapacak, kötü insanlar yine kötülük yapacaktı. Ama iyi insanların kötülük yapmasını din sağladı.

Ben demedim lan nobelli fizikçi demiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder